iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
De nieuwe editie van 'Ontdek je gebruiksaanwijzing' is uit! Koop hier een gesigneerde versie. Lees hier meer over het beïnvloeden van je spanning!.
ISBN: 9789089652539
Per Boek Wijzer Auteur: Marcel Hoefman

Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toe-neemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de benodigde kennis, inzichten en vaardigheden missen. In Acquireren is een werkwoord lees je hoe je als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe je structuur aanbrengt in je acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen je verder en welke kun je maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat je direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Bestel vóór 12.00u en uw boek wordt vandaag nog verzonden.
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 802
    Aantal pagina's 160 pagina's
    Afmetingen 23 x 15 x 2 cm
    Auteur Marcel Hoefman
    Bindwijze Paperback
    Category Sales & Marketing
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Boeken
    Category Managementboeken
    Druk 1
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Illustraties Met illustraties
    Uitgever Van Duuren Management
    Taal dut
    Redacteur Josien van der Laan
    Publicatiedatum 20141028
    Subtitel hoe je klanten werft in een veranderende salespraktijk
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ , KJS
    Uitgever van Duuren Management
    Verschijningsdatum oktober 2014
  • label Onderwerpen