iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Gratis verzending in Nederland. Afhalen ook mogelijk bij ons magazijn in Heerhugowaard.

Bedrijfskundig

Toon als           
Volgorde

Acquireren is een werkwoord

Auteur: Marcel Hoefman

Succesvolle acquisitie is de levensader van elke organisatie. Toch worstelen veel salesprofessionals met de vraag hoe ze dit het best kunnen aanpakken. Enerzijds doordat klantgedrag verandert, de invloed van technologie toe-neemt, en concurrentie en prijsdruk heviger worden. Anderzijds doordat ze de benodigde kennis, inzichten en vaardigheden missen. In Acquireren is een werkwoord lees je hoe je als salesprofessional met deze realiteit omgaat en hoe je structuur aanbrengt in je acquisitieaanpak. Wat werkt wel en wat niet? Welke ideeën over acquireren helpen je verder en welke kun je maar beter zo snel mogelijk weer vergeten? Marcel Hoefman komt met heldere antwoorden, praktische inzichten en concrete voorbeelden, zodat je direct aan de slag kunt. Met meer daadkracht, meer rendabele omzet en meer werkplezier als resultaat.

All consumers are Not created equal

Auteur: Garth Hallberg

Taal: engels

In the iconoclastic tradition of David Ogilvy, a radical alternative to current mass market communicattions

Finally, a new approach to building brand loyalty that gives marketers a competitive edge in today's high-tech, high-stakes, brand-hostile environment. Developed at one of the world's leading marketing communications agencies, and proven in the marketplace by clients including Kraft, Unilever, Kimberly-Clark, and Seagram, Differential Marketing combines the power of consumer databases, integrated marketing, and one-to-one rela-tionship building to produce double-digit sales increases from high-profit customers.

Alles mag als het maar kwaliteit heeft

Auteur: van Stratum
Een postmoderne visie op kwaliteit en dienstverlenen

Een succesvol bedrijf zal moeten werken volgens het model van de klant. Een dienstverlenend bedrijf verdient haar geld met, en ontleent haar bestaan aan, het oplossen van problemen van klanten. Wat de auteur in dit boek wil benadrukken is dat hieruit niet zonder meer volgt dat de klant de almachtige koning is. Werken volgens het model van de klant betekent niet dat de klant met een 'U vraagt en wij draaien' mentaliteit de dienstverlener kan dwingen tot het leveren van kwaliteit en tot het oplossen van zijn problemen. Dan cijferen we onszelf als dienstverlener weg en slaan we te ver door naar de positie van de ander. Een dienstverlener die zichzelf wegcijfert en die daarmee het geloof in eigen kunnen niet meer uitstraalt, kan onmogelijk kwaliteit leveren.

Alles over assessment centers

Auteur: Jack J.R. van Minden

Assessment tests worden niet meer alleen voor zware functies ingezet; inmiddels zijn ze in drie van de vier sollicitatieprocedures te vinden.
Momenteel al helemaal: met een groter aanbod sollicitanten willen werkgevers zeker zijn dat ze de besten eruit pikken. Een assessment onderzoekt je gedrag: een dag lang word je geobserveerd in rollenspelen, presentaties, vergade ringen, discussies en andere tests, zoals de bekende 'postbak-opdracht'.

Alles over assessment centers beschrijft de praktijk van assessment. Test-expert Jack van Minden geeft praktische tips en adviezen over hoe je je in groepen kunt onderscheiden als leider, hoe je creatief kunt zijn, toneel kunt spelen en hoe je effectief met je tijd om moet gaan op de testdag.

Alles over management tests

Auteur: Jack van Minden

tests, tools en cases voor managers met ambitie


Ambitieuze managers blijven zich ontwikkelen. Er is altijd een stap hoger te zetten op de carrièreladder. Om te bepalen of u uit het juiste hout gesneden bent voor die nieuwe of hogere managementfunctie of -opleiding worden allerlei selectietests en tools ingezet. Het zijn doorgaans combinaties van psychologische tests, (kleinere en grotere) cases, assessment- en andere opdrachten en 'business games'. Dit handige boek traint de testkandidaat voor deze selectie-instrumenten en de bijbehorende oplossingstechnieken. Van Minden legt achterliggende principes uit en geeft talloze voorbeelden. De vele tips, trucs en waarschuwingen helpen u om concurrenten en selecteurs te slim af te zijn.

Alles over salarisonderhandelingen

Auteur: Minden

Dit boek is bedoeld om sollicitanten bij en werknemers van bedrijven de instrumenten aan te reiken om meer uit de salarisonderhandelingen te halen. Daartoe wordt het proces uiteengerafeld en op een praktische manier aangegeven hoe het spel 'beter' kan worden gespeeld.