iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Onze nieuwe outlet is geopend! Kijk op www.drievooreentientje.nl voor boeken en meer tegen de laagste internetprijs.

Bedrijfskundig

Toon als           
Volgorde

Blackwater

Auteur: Jeremy Scahill

Meet Blackwater USA, the private army that the US government has quietly hired to operate in international war zones and on American soil. Its contacts run from military and intelligence agencies to the upper echelons of the White House; it has a military base, a fleet of aircraft and 20,000 troops, but since September 2007 the firm has been hit by a series of scandals that, far from damaging the company, have led to an unprecedented period of expansion.

This revised and updated edition includes Scahill's continued investigative work into one of the outrages of our time: the privatisation of war.


Taal: engels

Blad voor de mond

Auteur:

persvrijheid wereldwijd

Blad voor de Mond: persvrijheid wereldwijd Wat betekent het als je je krant niet meer kunt vertrouwen? Als het journaal een speeltje is van de overheid? En als nieuwssites alleen berichten publiceren die geen gevaar vormen voor de machthebbers? En hoe voelt het als ook jij moet oppassen wat je zegt? Slechts één op de zeven mensen op de wereld leeft in een land waar de media zich vrij kunnen bewegen. In al die andere landen hebben burgers geen volledige greep op hun leven. Machthebbers hebben er vrij spel. Van democratie is geen sprake. Blad voor de Mond legt de vinger op de zere plek. In twintig verhalen uit de hele wereld komt naar voren waarom een vrije pers een voorwaarde is voor een samenleving die zich ontwikkelt. Zonder vrije uitwisseling van informatie, ideeën en kritiek staat een beschaving stil. De verhalen in Blad voor de Mond zijn opgetekend door journalisten die weten hoe ingenieus de waarheid soms verborgen wordt, maar die zich niet laten tegenhouden haar te vinden. Het boek verschijnt op 3 mei 2016, de 25-ste internationale dag van de persvrijheid.

Blauwe bananen en vierkante meloenen

Auteur: W. de Vries

hoe creëer ik als dienstverlener unieke kernvaardigheden en onderscheidend vermogen?

Boem! Voort

Auteur: Wim Kweekel

Boem! Voort! Een businessroman over resultaatgericht veranderen

Dit boek beschrijft de reis die Flo Ganar maakt om een vastgelopen bedrijf weer op de rails te zetten. Een reis die loopt van Boem! tot Voort!

Wat u kunt leren uit dit boek:

* Wat de succesfactoren zijn van een succesvolle organisatie.
* Wat de cruciale functies zijn om elk organisatiedoel te halen.
* Op grond waarvan klanten besluiten nemen en hoe u dat kunt beïnvloeden.
* Wat de core business van een manager is.

Wat u met dit boek kunt bereiken:

* Leren werken AAN de organisatie.
* Meer omzet realiseren.
* Meer winst bewerkstelligen.
* Betere resultaten behalen.

Deze businessroman is bedoeld voor alle ambitieuze managers en ondernemers die van hun bedrijf een (blijvend) succes willen maken. Kweekel Advies & Training heeft intensief onderzoek gedaan naar overeenkomsten tussen succesvolle organisaties. In dit boek zijn de praktijkervaringen verwerkt van meer dan 500 managers. Maak er gebruik van!

Wim Kweekel heeft in dit boek zijn ervaringen verwerkt als interim-manager, management-adviseur, sparring-partner en management-trainer. Daarnaast is hij een veel gevraagd spreker. Hij geeft leiding aan Kweekel & Partners en Kweekel Advies en Training. Boem! Voort! is zijn vijfde boek.

Boots, balls & Haircuts

Auteur: Hunter Davies

An illustrated history of football from then to now

taal: engels

We often think that footballers becoming household names, with their clothes and haircut and styles constantly commented on, began with David Beckham. That players being emotional began with Gazza. That players lending their names to commercial goods started with George Best. Or making millions from football merchandising began with World Cup Willie.

With most presentday Premiership footballers being able to become millionaires, we often assume that moaning about money and its effects, and how it is supposedly ruining our beautiful game, is a purely modem phenomenon. Women playing football, which you now see all the time, is surely new? Or black footballers — we never had them in the past. Or did we?

The history of football shows that almost all of these developments began at least a hundred years ago —although most conventional histories of football are more concerned with goals and league tables than the real, living, breathing story of football. Hunter Davies avoids repeating the dry statistics and annual goal averages and instead considers all the various social, cultural and economic aspects of football — as well as the real lives of players and fans.

He covers the history of all facets of football from the beginning right up to the present day — including the history of the ball and football equipment; the rules and regulations; famous players and managers; the rise of merchandising and sponsorship; football books, football programmes and football memorabilia. He charts the fans and supporters, the professional players and how they have all changed over the decades, traces the history of women playing football and the arrival of black players and foreign players. Hunter Davies has produced a unique and fascinating human history of football, finishing with a consideration of the state and stars of the game today.

Boven het maaiveld

Auteur:

De kwaliteit van een product of dienst is sterk afhankelijk van de kwaliteiten en inzet van werknemers. De krapte op de arbeidsmarkt neemt echter toe. Getalen-teerde mensen zijn daarom vandaag de dag gewild, maar schaars. Om boven het maaiveld uit te steken strijden organisaties om de beste mensen. En als ze een-maal zijn binnengeloodst is het ook nog een kunst om ze gemotiveerd en aan de organisatie gebonden te houden. Vinden en binden van succesvolle medewerkers is daarom geen sinecure. Vinden impliceert alles wat organisaties moeten doen om potentieel aan te trekken en te begeleiden. Binden houdt in dat organisaties zich dienen in te spannen dit potentieel ook daadwerkelijk te laten floreren en functioneren 'boven verwachting'.
Tegelijkertijd worden de contouren zichtbaar van een nieuwe oriëntatie op werk. Steeds meer werknemers zijn op zoek naar een nieuwe positie in hun `work-life halance'. De krappe arbeidsmarkt en een toenemende diversiteit in arbeidscontracten maakt zo'n bezinning mogelijk en zinvol. Het afsluiten van een goed 'psychologisch contract' wordt een steeds belangrijker instrument bij het binden en boeien van medewerkers.