iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Gratis verzending in Nederland. Afhalen ook mogelijk bij ons magazijn in Heerhugowaard.
ISBN: 9789024574599
Per Boek Wijzer Auteur: Anita Elberse

wat kunnen we leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie

In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan zomaar voetbaltrainer Alex Ferguson langskomen. Of de manager van Lady Gaga. Of Jay Z, rapper, muziekproducent en platenlabeleigenaar. De beroemdheden komen graag persoonlijk vertellen hoe je winnende teams bouwt en strategieën ontwikkelt om succes te hebben. Haar casestudy's over de prestaties van basketballer LeBron James, de Metropolitan Opera, een exclusieve nachtclub in New York en de uitgeverswereld vormen de basis van haar internationale bestseller Blockbusters. Elberse kreeg voor haar onderzoek exclusieve toegang tot enkele van de grootste entertainmentmerken ter wereld, en in Blockbusters legt ze uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt - en wat wij daarvan kunnen leren: 'Iedereen kan leren van de entertainmentindustrie. Wie keuzes durft te maken, is het succesvolst.' 'De status van Harvard-professor Anita Elberse is binnen haar vakgebied bijna te vergelijken met de status van de artiesten die zij onderzoekt. Beide buitengewoon indrukwekkend!' Humberto Tan 'Een fantastisch boek dat je aan het denken zet.' Clayton Christensen, schrijver van Het innovatiedilemma
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Uw boek wordt morgen verzonden.
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 320
    Aantal pagina's 319 pagina's
    Afmetingen 21,5 x 14 x 2,8 cm
    Auteur Anita Elberse
    Bindwijze Paperback
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Bedrijfssectoren & Industrieen
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Bedrijfssectoren & Industrieen>
    Gemiddelde leestijd 8 h
    Illustraties Nee
    Uitgever Luitingh Sijthoff
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Originele Titel Blockbusters. Why Big Hits - and Big Risks - are the Future of the Entertainment Business
    Vertaler Marthe Philipse
    Vertaler Edwin Krijgsman
    Vertaler Pieter Janssens
    Publicatiedatum 20160615
    Subtitel wat kunnen we leren van de hitmakers uit de entertainmentindustrie
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KNT
    Uitgever Luitingh-Sijthoff
    Verschijningsdatum juni 2016
    Vertaald door Edwin Krijgsman | Edwin Krijgsman
    Category Managementboeken
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken>
    NUR code 801
    Uitgever Bruna Uitgevers B.V., A.W.
    Vertaald door Edwin Krijgsman | Edwin Krijgsman | Pieter Janssens
    Vertaald door Edwin Krijgsman | Edwin Krijgsman | Pieter Janssens | Marthe Philipse
  • label Onderwerpen