iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Onze nieuwe outlet is geopend! Kijk op www.drievooreentientje.nl voor boeken en meer tegen de laagste internetprijs.
ISBN: 9789089653840
Per Boek Wijzer Auteur: Karin Garritsen

Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden? Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning.

• Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten.

• Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en -planning.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Uw boek wordt morgen verzonden.
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    Verschijningsdatum januari 2018
    Uitgever van Duuren Management
    Thema Subject Code KJ , KJS
    Taal Nederlands
    Subtitel Waarom je klant, jouw klant is
    Publicatiedatum 20180123
    Publicatiedatum 20171122
    Taal dut
    Kaarten inbegrepen Nee
    Uitgever Van Duuren Management
    Illustraties Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Extra groot lettertype Nee
    Druk 1
    Category Sales & Marketing
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Boeken
    Category Managementboeken
    Bindwijze Paperback
    Auteur Karin Garritsen
    Afmetingen 23 x 15 x 1,6 cm
    Aantal pagina's 160 pagina's
    NUR 801
  • label Onderwerpen