iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Onze nieuwe outlet is geopend! Kijk op www.drievooreentientje.nl voor boeken en meer tegen de laagste internetprijs.
ISBN: 9789052619279
Per Boek Wijzer Auteur: B. Joseph Pine

De beleveniseconomie 2e druk is een boek van Joseph Pine II uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052619279

Waarom kost een kop koffie in café Florian aan het San Marcoplein in Venetië meer dan een kop koffie in een eenvoudig cafeetje? Wat trekt mensen naar het sportparadijs Niketown in Londen? Wat zoeken kinderen en volwassenen in Disneyland? Waarom zijn mensen bereid flink meer te betalen voor een kerstboom bij een tuincentrum met een volledig ingerichte kerstshow, compleet met rondwandelende kerstman en glühwein? In De beleveniseconomie betogen de auteurs dat de klant meer wil dan een product en dat hij bereid is extra te betalen voor de belevenis. Ondernemingen vormen podia voor het creëren van die belevenis, een bijzondere gebeurtenis waar de klant een goed gevoel bij krijgt. De waarde die de klant hecht aan die bijzondere ervaring bepaalt het prijskaartje van het specifieke product of goed. In dit boek vindt u talloze inspirerende voorbeelden van bedrijven als Disney, de beroemde boekhandelsketen Barnes & Nobles, British Airways, Hard Rock Café en McDonald’s die met succes inspelen op deze behoefte van de consument om vermaakt te worden. Tegelijkertijd is De beleveniseconomie het draaiboek waarmee u zelf ook zulke nieuwe ervaringen kunt regisseren.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Uw boek wordt morgen verzonden.
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: € 5,10
  • library_books Kenmerken
    NUR 801
    Aantal pagina's 319 pagina's
    Afmetingen 24 x 17 x 1,7 cm
    Auteur Joseph Pine II | James H. Gilmore
    Auteur James H. Gilmore
    Auteur B. Joseph Pine
    Bindwijze Paperback
    Category Boeken
    Category Persoonlijke ontwikkeling
    Category Economie & Bedrijf
    Co-auteur James H. Gilmore
    Product lengte 241
    Product breedte 171
    Product hoogte 18
    Gewicht (gr) 543
    Druk 2e druk
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Economie & Bedrijf>
    Rubriekspad <Boeken><Persoonlijke ontwikkeling>
    Illustraties Met illustraties
    Uitgever Academic Service
    Uitgever Academic service
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Vertaler Carla Zijlemaker
    Vertaler Th.H.J. Tromp
    Publicatiedatum 20120315
    Subtitel herziene editie
    Taal Nederlands
    Type school MBO/BVE
    Verschijningsdatum maart 2012
    Vertaald door Th.H.J. Tromp | Carla Zijlemaker
  • label Onderwerpen