iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
De nieuwe editie van 'Ontdek je gebruiksaanwijzing' is uit! Koop hier een gesigneerde versie. Lees hier meer over het beïnvloeden van je spanning!.
ISBN: 9789089653468
Per Boek Wijzer Auteur: Rob Beltman

De marketingorganisatie van de toekomst 1e druk is een boek van Rob Beltman uitgegeven bij Duuren Media, Van. ISBN 9789089653468

De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe orga- niseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert?

Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theoriee¨n en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen!


* Een brede, moderne benadering van de marketingfunctie: ver voorbij het klassieke MarCom.
* Over de rol en bijdrage van marketing in de organisatie van de toekomst.
* Boordevol interviews, cases en checklists om direct aan de slag te gaan.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Uw boek wordt maandag verzonden
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 801
    Aantal pagina's 200 pagina's
    Afmetingen 23 x 15 x 2 cm
    Auteur Rob Beltman
    Bindwijze Paperback
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Boeken
    Category Managementboeken
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Illustraties Nee
    Uitgever Duuren Media, Van
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Redacteur Josien Moerman
    Publicatiedatum 20161122
    Publicatiedatum 20161109
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ
    Verschijningsdatum november 2016
  • label Onderwerpen