iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Onze nieuwe outlet is geopend! Kijk op www.drievooreentientje.nl voor boeken en meer tegen de laagste internetprijs.
ISBN: 9789089652652
Per Boek Wijzer Auteur: David Meerman Scott

over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling

Dankzij internet beschikken je klanten over een eindeloze hoeveelheid informatie. Het koopproces is daardoor radicaal veranderd. Iedereen die betrokken is bij sales of klantenservice heeft een complete set nieuwe vaardigheden nodig om daarin te overleven. Vergeet `pushverkoop' maar: het initiatief ligt nu bij de klant. En die wil zich meer dan ooit koning voelen. De nieuwe regels van sales en service laat zien welke strategieën je kunt gebruiken om klanten aan je te binden, en welke kennis en vaardigheden je daarvoor nodig hebt. Flexibiliteit, snelheid en persoonlijke aandacht spelen een grote rol. Dé manier om klanten aan je te binden is met een aansprekend verhaal dat raakt en waar jij en je medewerkers echt achter staan. Aan de hand van tientallen voorbeelden van succesvolle bedrijven toont David Meerman Scott, auteur van de internationale bestseller De nieuwe regels van social media, de vijf belangrijkste aspecten van moderne sales en service. Je leert onder andere:

Waarom het oude model van sales en service niet meer werkt in een digitale
wereld
Hoe je met rijke, informatieve webcontent interesse wekt, autoriteit opbouwt
en meer verkoopt
Hoe je 24/7 agile, real-time sales en service levert zonder dat het je leven
beheerst
Waarom het zo belangrijk is om de identiteit van je koper te begrijpen
Hoe je met agile klantenservice je huidige klanten behoudt en nieuwe klanten
aantrekt
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Bestel vóór 12.00u en uw boek wordt vandaag nog verzonden.
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    Vertaald door Tosca Weijers | Tosca Weijers
    Verschijningsdatum februari 2015
    Uitgever van Duuren Management
    Thema Subject Code KJ
    Taal Nederlands
    Subtitel over agile verkopen, real-time customer engagement, big data, content en storytelling
    Publicatiedatum 20150225
    Vertaler Tosca Weijers
    Taal dut
    Kaarten inbegrepen Nee
    Uitgever Van Duuren Management
    Illustraties Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Extra groot lettertype Nee
    Druk 1
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Boeken
    Category Managementboeken
    Bindwijze Paperback
    Auteur David Meerman Scott
    Afmetingen 23,1 x 15,1 x 2,9 cm
    Aantal pagina's 300 pagina's
    NUR 801
  • label Onderwerpen