iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Gratis verzending in Nederland. Afhalen ook mogelijk bij ons magazijn in Heerhugowaard.
ISBN: 9789491560941
Per Boek Wijzer Auteur: Michel Jansen

weg van een ontdekker of strijder? Dit boek legt uit wat deze en andere archetypen inhouden en hoe je ermee je merk kunt laten aansluiten op de wensen en behoeften van je doelgroep. Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden. Ze bieden concrete handvatten om een sterk merk te ontwikkelen. Aan de hand van een praktisch en gedetailleerd stappenplan kun je nu zelf aan de slag om een archetypisch en dus betekenisvol merk te creëren.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Bestel vóór 12.00u en uw boek wordt vandaag nog verzonden.
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 802
    Aantal pagina's 222 pagina's
    Afmetingen 23 x 15 x 1,3 cm
    Auteur Michal Janssen
    Auteur Michel Jansen
    Bindwijze Paperback
    Category Managementboeken
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Sales & Marketing
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Illustraties Met illustraties
    Uitgever Adformatie Groep
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Redacteur Peter van der Horst
    Publicatiedatum 20150828
    Subtitel ontdek de kracht van archetypen
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJS
    Verschijningsdatum augustus 2015
    Category Branding
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing><Branding>
    Oorspronkelijke releasedatum 2015-08-28
    Thema Subject Code KJSC
    Verschijningsdatum 2015-09-03
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken><Sales & Marketing><Branding>
    NUR code 802
  • label Onderwerpen