iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Onze nieuwe outlet is geopend! Kijk op www.drievooreentientje.nl voor boeken en meer tegen de laagste internetprijs.
ISBN: 9789089651839
Per Boek Wijzer Auteur: Hans van der Loo

Wat doe je als de prestatielat steeds hoger wordt gelegd en de omstandigheden alsmaar
zwaarder worden? Je geeft plankgas, of je gaat juist op de rem staan. Beide reacties zijn
begrijpelijk, maar niet verstandig. Ze leiden namelijk tot fors energieverlies en tot afne-
mende prestaties. Gemiddeld lekt meer dan de helft van alle menselijke energie weg uit
organisaties, zo blijkt uit onderzoek.
Wat kun je daartegen ondernemen? Heel veel! In dit boek laat Hans van der Loo haarfijn
zien wat je kunt doen om energielekken te dichten, bestaande energie beter te benut-
ten en nieuwe energie te creëren. Zodat je weer presteert omdat je er zin in hebt! Aan
de hand van zestien praktische krachtlessen — en inspirerende voorbeelden van Accor
Hotels, het Koninklijk Concertgebouworkest, Google, Handelsbanken, Starbucks en tal
van andere organisaties — onthult hij hoe je de knop op groen zet. Een boek waarmee je
jezelf, je team en je organisatie een energy boost geeft!
Het vervolg op de bestsellers Kus de visie wakker en We hebben er zin in!
Gebaseerd op de eerste grote energiemeting onder 2.000 werknemers in Nederland

Inclusief gratis e-werkboek, boordevol inspirerende ideeën om tot ander gedrag en
tot betere prestaties te komen.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Uw boek wordt maandag verzonden
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    Verschijningsdatum oktober 2013
    Uitgever van Duuren Management
    Thema Subject Code KJ , KJS
    Taal Nederlands
    Subtitel presteren omdat je er zin in hebt
    Publicatiedatum 20131031
    Redacteur Rinus Vermeulen
    Taal dut
    Kaarten inbegrepen Nee
    Uitgever Van Duuren Management
    Illustraties Met illustraties
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Extra groot lettertype Nee
    Druk 1
    Category Managementboeken
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Sales & Marketing
    Bindwijze Hardcover
    Auteur Hans van der Loo
    Afmetingen 23,6 x 15,6 x 1,7 cm
    Aantal pagina's 160 pagina's
    NUR 801
  • label Onderwerpen