iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius PostNL GDPR/AVG
ISBN: 9789052617152
Kijk op Boeken de zes geheimen van het overtuigen

Auteur: Robert B. Cialdini

Mechanismen en technieken Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen? De sleutelprikkel Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voor het nageslacht. Het interessantste hieraan is de manier waarop het mechanische gedrag in werking wordt gesteld: de sleutelprikkel. Het geheim van succesvol overtuigen Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Hij ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid; consistentie; sociaal bewijs; sympathie; autoriteit; schaarste. Herziene editie In deze vijfde, herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer: de werking van invloed in andere culturen; de rol van het internet en andere nieuwe technologieën; recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld. Voor wie? Iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

€0,00 incl. BTW
exclusief verzendbijdrage
PostNL aan huis: Voor 16.00u besteld, vandaag nog verzonden met PostNL.
Verzendkosten
  1. NL: € 5,25 aan huis met PostNL
  2. BE: € 9,- aan huis met PostNL
Levertijden
  1. Bestellingen worden dagelijks verzameld en verzonden
  2. Levertijd met PostNL: 1-2 dagen
  • library_books Kenmerken
    NUR 801
    Aantal pagina's 306 pagina's
    Afmetingen 24 x 17 x 1,9 cm
    Auteur Robert B. Cialdini | Robert B. Cialdini
    Auteur Robert B. Cialdini
    Bindwijze Paperback
    Category Boeken
    Category Persoonlijke ontwikkeling
    Category Consumentengedrag
    Category Economie & Bedrijf
    Category Marketing & Communicatie
    Product lengte 238
    Product breedte 170
    Product hoogte 18
    Gewicht (gr) 544
    Druk 5
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Economie & Bedrijf>
    Rubriekspad <Boeken><Persoonlijke ontwikkeling>
    Rubriekspad <Boeken><Economie & Bedrijf><Marketing & Communicatie><Consumentengedrag>
    Illustraties Met illustraties
    Uitgever Academic Service
    Uitgever Academic service
    ISBN13 9789052617152
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Vertaler Marjolein Stoltenkamp
    Publicatiedatum 20090701
    Taal Nederlandstalig
    Verschijningsdatum juli 2009
    Vertaald door Marjolein Stoltenkamp | Marjolijn Stoltenkamp
  • label Onderwerpen