iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Lage verzendkosten (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Verzending binnen Nederland voor 1,45 euro inc. btw.
ISBN: 9789024421947
Per Boek Wijzer Auteur: Egbert Jan Van Bel

Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en
de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klant-vriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?

Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.

Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland,
bijeengebracht in een praktisch boek.
Hoe kijken Nederlandse klanten naar klant-vriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.
Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klant-vriendelijkheid en klantentrouw.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Inclusief btw
Bestel vóór 12.00u en uw boek wordt vandaag nog verzonden.
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 801
    Aantal pagina's 176 pagina's
    Afmetingen 23,1 x 15,1 x 1,8 cm
    Auteur Egbert Jan van Bel
    Auteur Egbert Jan Van Bel
    Bindwijze Paperback
    Category Managementboeken
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Illustraties Nee
    Uitgever Boom
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Publicatiedatum 20180323
    Publicatiedatum 20180315
    Publicatiedatum 20180314
    Subtitel hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ
    Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
    Verschijningsdatum maart 2018
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken>
    Gewicht 308 g
    Gewicht 310 g
    NUR code 801
    Verpakking breedte 151 mm
    Verpakking hoogte 18 mm
    Verpakking lengte 231 mm
  • label Onderwerpen