iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Onze nieuwe outlet is geopend! Kijk op www.drievooreentientje.nl voor boeken en meer tegen de laagste internetprijs.
ISBN: 9789024421947
Per Boek Wijzer Auteur: Egbert Jan Van Bel

Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en
de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klant-vriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?

Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.

Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland,
bijeengebracht in een praktisch boek.
Hoe kijken Nederlandse klanten naar klant-vriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.
Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klant-vriendelijkheid en klantentrouw.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Uw boek wordt morgen verzonden.
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 801
    Aantal pagina's 176 pagina's
    Afmetingen 23,1 x 15,1 x 1,8 cm
    Auteur Egbert Jan van Bel
    Auteur Egbert Jan Van Bel
    Bindwijze Paperback
    Category Managementboeken
    Category Boeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Illustraties Nee
    Uitgever Boom
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Publicatiedatum 20180323
    Publicatiedatum 20180315
    Publicatiedatum 20180314
    Subtitel hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ
    Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
    Verschijningsdatum maart 2018
  • label Onderwerpen