iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Lage verzendkosten (NL): € 2.95 DHL PostNL GDPR/AVG

Bedrijfskundig / Carrière / Economie

 

 

Alles over salarisonderhandelingen

€11,66 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Auteur: Minden

Dit boek is bedoeld om sollicitanten bij en werknemers van bedrijven de instrumenten aan te reiken om meer uit de salarisonderhandelingen te halen. Daartoe wordt het proces uiteengerafeld en op een praktische manier aangegeven hoe het spel 'beter' kan worden gespeeld.

Alles over verkopen

€9,54 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Auteur: Lommert
gouden tips voor elke verkoper

'Alles over verkopen' biedt een groot aantal gouden tips voor beginnende en ervaren vertegenwoordigers en iedereen die met verkoop (en inkoop!) te maken heeft.

Alone Together

€12,25 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Auteur: Sherry Turkle

Taal: engels

Facebook. Twitter. Second Life. "Smart" phones. Robot pets. Robot lovers. Thirty years ago we asked what we would use computers for. Now the question is what don't we use them for. Now, through technology, we create, navigate, and carry out our emotional lives.


We shape our buildings, Winston Churchill argued, then they shape us. The same is true of our digital technologies. Technology, has become the architect of our intimacies. Online, we face a moment of temptation. Drawn by the illusion of companionship without the demands of intimacy, we conduct "risk free" affairs on Second Life and confuse the scattershot postings on a Facebook wall with authentic communication. And now, we are promised "sociable robots" that will marry companionship with convenience.


Technology promises to let us do anything from anywhere with anyone. But it also drains us as we try to do everything everywhere. We begin to feel overwhelmed and depleted by the lives technology makes possible. We may be free to work from anywhere, but we are also prone to being lonely everywhere. Ina surprising twist, relentless connection leads to a new solitude. We turn to new technology to fill the void, but as technology ramps up, our emotional lives ramp down.


Alone Together is the result of MIT technology and society specialist Sherry Turkle's nearly fifteen-year exploration of our lives on the digital terrain. Based on interviews with hundreds of children and adults, it describes new, unsettling relationships between friends, lovers, parents, and children, and new instabilities in how we understand privacy and community, intimacy and solitude. It is a story of emotional dislocation, of risks taken unknowingly. But it is also a story of hope, for even in the places where digital saturation is greatest, there are people—especially the young—who are asking the hard questions about costs, about checks and balances, about returning to what is most sustaining about direct human connection. At the threshold of what Turkic calls "the robotic moment," our devices prompt us to recall that we have human purposes and, perhaps, to rediscover what they are.

Als de leuning beweegt

€11,00 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Auteur: G. Geursen

Alles wat ons tot nu toe houvast heeft verschaft, is in beweging gekomen. Veel managers, marketeers en strategen weten dat het anders moet. Maar hoe? De inkt van hun strategieën is nog niet droog of een herziening is alweer nodig. Het lijkt met de dag moeilijker te worden het grillige klantengedrag te verklaren. Intussen ontstaan er onvoorziene hypes. Wie houvast wil, zal deze moeten zoeken in de bewegingen en stromingen. Maar denken in bewegingen gaat ons niet gemakkelijk af.

Als de leuning beweegt . . . geeft inspirerende ideeën en concrete tips over hoe om te gaan met complexe en dynamische omgevingen. Het boek reikt een nieuwe taal aan: de techniek van het zwermen, het denken in klantgerichte voortuinen, strategisch 'stretchen', het benutten van andere, hogere niveaus van kijken en voelen. In Als de leuning beweegt . . . ontdek je hoe je in plaats van meer structuur na te jagen de bewegende krachten uit een systeem kunt uitnodigen en gebruiken.

Als kinderen niet luisteren

€7,99 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Auteur: Hans Janssen

Een praktisch boek met veel oefeningen. De planmatige, stapsgewijze aanpak volgt eigenlijk precies de vragen die bij (de meeste) ouders opkomen als kinderen niet naar hen luisteren: wat is er nu in feite aan de hand? waarom gedraagt mijn kind zich zo? doe ik soms iets verkeerd, en wat zou ik dan anders kunnen doen? waarom vind ik het zo moeilijk het op een andere manier te proberen? Maar ook: waar kan ik terecht als ik hulp of advies bij de opvoeding nodig heb?

Als managen uw vak is

€7,99 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Auteur: Anton van den Dungen

Auteur: Coen Dirkx

Het lijkt wel of de manager van nu een supermens moet zijn. Delegeren, samenwerken, motiveren, plannen en ook nog eens zelf op de hoogte blijven en bijleren; dat is wat er van de hedendaagse leidingevende verwacht wordt. Maar wie kan dat allemaal tegelijk? Van den Dungen en Dirkx laten zien over welke vaardigheden u als manager moet beschikken, hoe u zich die eigen kunt maken en hoe u ze in praktijk kunt brengen zonder dol te draaien. Aan de hand van modellen, adviezen en praktijkvoorbeelden komen de belangrijkste managementvaardigheden aan de orde. Ook is er ruimte voor theoretische achtergronden, maar die worden gepresenteerd in beknopte kaders; de praktijk van de manager staat immers voorop. De auteurs zijn beiden al jaren werkzaam in de wereld van managementopleidingen en weten dus als geen ander waar het in de praktijk om draait. Met 'Als managen uw ak is' hebben ze een boek gesc reven at el eens een standaardwerk op het gebied

van praktische managementvaardigheden zou kunnen worden.

Amo series on aerospace: Issue 1

€9,50 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Auteur: MarReunis

Taal: engels


AMO SERIES ON AEROSPACE, ISSUE I:


Contemporary purchasing & supply management issues in the aerospace industry An average company in the aerospace industry spends two-thirds of their costs at suppliers.


This implies that selecting and managing suppliers is of crucial importance to achieve success with respect to cost but also quality, delivery performance and innovation.


Purchasing & supply management has many relations with other business processes. Understanding this area is therefore important for aerospace business. The aim of the hook is to encourage application of fundamental concepts, models and instruments in the area of purchasing & supply management in the aerospace industry.


The chapters have been written by students as a part of a 'Purchasing Management' course. Many of the chapters have already been presented at conferences.


Therefore we feel that the book could he of great interest to anyone wishing to keep track of developments occurring in the field of purchasing management in the aerospace industry.


issue editor: Marc Reunis editor AMO series: Sicco C. Santema

Appie Tomorrow

€0,00 incl. BTW
Exclusief verzendbijdrage
Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025

Auteur: Rupert Parker Brady

Met het boek Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025 gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's.

Met het boek Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025 gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's voor Nederland en voor de food retail industrie.
De foodretail staat op de drempel van een nieuw tijdperk. Het speelveld is enorm snel aan het veranderen, met nieuwe spelers, nieuwe technologieën en nieuwe concepten. Met het boek Appie Tomorrow presenteert Albert Heijn een toekomstverkenning van hoe op weg naar 2025 deze wereld gaat veranderen. In het boek worden zes thema's belicht waar, naast de Albert Heijn directie, vooral buitenstaanders zoals trendwatchers, leveranciers, ondernemers, start-ups en professoren hun visie op geven en vrijuit nadenken over trends en ontwikkelingen. De thema's zijn: Duurzame samenleving, In verbinding met de klant, Technologie en data, Werk van de toekomst, Voeding van de toekomst en Winkelen in de toekomst.
Wouter Kolk, ceo Albert Heijn en lid Raad van Bestuur Ahold Delhaize: 'Dit boek is geen blauwdruk, maar een inspiratiedocument met een beperkte houdbaarheid, laten we zeggen tot 31 december 2025. ' Wat het boek zo bijzonder maakt is dat Albert Heijn het boek in co-creatie met klanten, relaties en stakeholders heeft gemaakt. 'Natuurlijk hebben we als foodretailer duidelijke opvattingen over hoe we ons willen ontwikkelen en onze klant blijven verrassen. Maar we hebben zeker niet de waarheid in pacht, dus zoeken we steeds nadrukkelijker de verbinding. '
'We noemen onszelf graag een voortrekker in de foodretail. Wij zien het als onze verantwoordelijkheid om het DNA vast te houden dat in 1887 is ontstaan met een kruidenierszaak op de Oostzaan', zegt Kolk. 'Het is helemaal geen uitgemaakte zaak dat wij ook in 2025 nog een voortrekker zijn. Er zijn zo veel onzekere factoren waar je op moet anticiperen. Dat ongemakkelijke besef heeft ons als directie er mede toe gebracht om het 130-jarig bestaan van 2017 aan te grijpen om de buitenwereld naar binnen te halen. We hebben al onze collega's op het kantoor in Zaandam, onze ondernemers en medewerkers in onze winkels en distributiecentra uitgedaagd om na te denken over waar het de komende zeven jaar naar toe zal gaan. Met het boek Appie Tomorrow willen we vanaf heden de dialoog met het publiek, de overheid, maatschappelijk middenveld en het bedrijfsleven op gang brengen over onze missie ''Alle ingrediënten voor een beter leven. Voor iedereen. '''
Retaildeskundige Rupert Parker Brady is auteur van Appie Tomorrow: 'Boeken van futuristen en experts zijn er genoeg. Een boek van een nationaal icoon dat z'n nek uitsteekt om de toekomst in grote lijnen te schetsen, is een zeldzaamheid. Het is uniek dat een groot Nederlands concern met een bewezen reputatie de toekomst verkent samen met de buitenwereld. Niet vanuit zwakte, maar vanuit kracht. Wat het zo boeiend maakt is dat Albert Heijn bij elk thema nadrukkelijk de lezer betrekt door een aantal vragen ter tafel te brengen met de expliciete verwachting dat het boek ook het vertrekpunt is voor een open dialoog; digitaal en ook in de supermarkten van Albert Heijn. '
Van elk verkocht exemplaar gaat 75% van de opbrengst naar de Albert Heijn Foundation. In 2007 heeft Albert Heijn in samenwerking met zijn versleveranciers de AH Foundation opgericht. Deze investeert in lokale projecten op het gebied van wonen, scholing, gezondheid en economische ontwikkeling in Afrika en Zuid-Amerika. Zo draagt Albert Heijn bij aan de verbetering van de leefomstandigheden van de medewerkers van zijn leveranciers. Investeren in de toekomst van deze gemeenschappen is voor de supermarktketen een logisch onderdeel van de langdurige relaties met zijn leveranciers.