iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
De nieuwe editie van 'Ontdek je gebruiksaanwijzing' is uit! Koop hier een gesigneerde versie. Lees hier meer over het beïnvloeden van je spanning!.
ISBN: 9789089653079
Per Boek Wijzer Auteur: Antina van der Veen-Meijer

een integrale aanpak voor excellente online klantenservice

Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken, en iedereen kijkt mee. Als communicatie-, marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in te spelen. Want een klacht die viral gaat op Twitter kan het einde betekenen van je reputatie. Maar als jij op tijd met een slimme reactie komt, word je misschien wel populairder dan ooit. Klantenservice via social media heet ook wel webcare. In Webcare in de praktijk geeft Antina van der Veen je de nodige praktische handvatten om deze nieuwe, essentiële vorm van klantenservice in jouw organisatie te implementeren. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor een passend antwoord op elk bericht? En regel je dat er ook 's avonds nog namens het bedrijf wordt gereageerd? Dit boek leert je hoe je bij elke klant de juiste snaar raakt. Zodat je steeds opnieuw positief uit de bus komt. Boordevol tips en trucs om jouw klanten het beste te woord te kunnen staan Met prikkelende anekdotes over klantcontact via onder andere Facebook en Twitter.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Gratis verzenden
Uw boek wordt maandag verzonden
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 801
    Aantal pagina's 160 pagina's
    Afmetingen 21 x 14 x 2 cm
    Auteur Antina van der Veen-Meijer
    Auteur Antina Veen-Meijer
    Bindwijze Paperback
    Category Sales & Marketing
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Direct marketing
    Category Boeken
    Category Managementboeken
    Druk 1
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing><Direct marketing>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Illustraties Met illustraties
    Uitgever Van Duuren Management
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Publicatiedatum 20151117
    Redacteur Jean-Nicolas-Marie Deguerle
    Redacteur Wardy Poelstra
    Subtitel een integrale aanpak voor excellente online klantenservice
    Taal Nederlands
    Thema Subject Code KJ , KJSJ
    Uitgever van Duuren Management
    Verschijningsdatum november 2015
  • label Onderwerpen