iDeal Bancontact Sofort KBC/CBC Belfius   Gratis verzenden (NL) DHL PostNL GDPR/AVG
Gratis verzending in Nederland. Afhalen ook mogelijk bij ons magazijn in Heerhugowaard.
ISBN: 9789058778949
Per Boek Wijzer hoe je succesvol nieuwe producten lanceert

Auteur: Jurriaan Tas

In dit boek komen alle onderdelen van het innovatieproces aan de orde. Het bevat een rijkdom aan succesverhalen, flops, tips, trucs en valkuilen. Waarom verkoopt een auto voor 2000 euro niet maar dezelfde auto voor 6000 euro wel? Komt dat alleen maar door de striping? En had je dat kunnen voorspellen?
Zoiets verzin je niet is een praktische gids voor de professional en een onthullende kijk in de keuken voor de geïnteresseerde consument.

Met inspiratiekaartjes op de flappen

Jurriaan Tas (1959) is al ruim 25 jaar actief als marketing en communicatiespecialist. Hij is werkzaam geweest voor grote bedrijven als Bacardi-Martini, Wessanen en DSM en richtte in 1996 zijn eigen consultancybedrijf Oil & Pepper op.

Hij concentreert zich vooral op nieuwe activiteiten voor opdrachtgevers, zoals het ontwikkelen van nieuwe producten, het aanboren van nieuwe doelgroepen of het openen van nieuwe marktgebieden. Jurriaan Tas heeft gewerkt in 20 landen op 3 continenten.
*

Selecteer hieronder het gewenste exemplaar:

Uw boek wordt maandag verzonden
Gratis verzending binnen Nederland
Verzending naar België: niet mogelijk
  • library_books Kenmerken
    NUR 800
    Aantal pagina's 160 pagina's
    Afmetingen 21 x 15 x 2 cm
    Auteur Jurriaan Tas
    Bindwijze Paperback
    Category Boeken
    Category Economie & Bedrijf
    Product lengte 206
    Product breedte 147
    Product hoogte 18
    Gewicht (gr) 358
    Druk 1e druk
    Extra groot lettertype Nee
    Rubriekspad <Boeken><Economie & Bedrijf>
    Illustraties Met illustraties
    ISBN13 9789058778949
    Kaarten inbegrepen Nee
    Taal dut
    Originele taal nl
    Publicatiedatum 20101101
    Subtitel hoe je succesvol nieuwe producten lanceert
    Taal Nederlands
    Uitgever Forte uitgevers B.V.
    Verschijningsdatum november 2010
    Aantal pagina's 159 pagina's
    Category Managementboeken
    Category Bedrijfsleven & Management
    Category Sales & Marketing
    Druk 1
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Bedrijfsleven & Management><Managementboeken><Sales & Marketing>
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken>
    Rubriekspad <Boeken><Managementboeken><Sales & Marketing>
    NUR code 800
    Oorspronkelijke releasedatum 2010-11-12
    Thema Subject Code KJS
    Verschijningsdatum 2010-11-01
  • label Onderwerpen